Nr 1

Jag tänkte starta min blogg nu innan mitt nya liv börjar. Meningen är väll att ingen skall se detta förrän jag vill att alla skall veta. Men som de känns just nu så är jag inte sugen på att någon skall veta.

Min mening med min blogg, är att kunna hjälpa andra. Kanske kan jag motivera någon, kanske kan jag få någon att känna livsglädje på hög nivå!

Jag skriver och berättar gärna om hur jag känner och tänker, många känner sig träffade när jag berättar hur jag känner mig. Många får upp ögonen för en helt ny värld att det verkligen går till så här? är ofattbart för många.

Men jag kommer att berätta om allt från början, läkarbesök, förberedelser, jag kommer framför allt berätta om alla kommentarer jag får av alla, det är inte bara en om dagen, ibland kan det vara 50!

Så himla roligt är det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0