Nr 10



Andra syster <3

Min minsta syster i Love You! Du betyder precis lika mycket som Jeanette!
Vi stället upp för varandra i vått och tårt, Johanna- så många stunder vi har tillsammans du och jag.
Så många minnen så många saker vi har tillsammans.

Världens finaste hanna, hon är en grym tjej! hon måste fått sin stolthet av sin syster <3
Hon måste fått sin kärlek av mig, hon måste blivit som jag.
systrar så långt ögat kan nå, systrar som alltid finns,

Johanna, jag vill att du skall förstå hur mycket du är för mig, jag vill att du ska förstå hur mycket jag älskar dig!

Våra stunder, vi har så mycket gemensamt vi har så mycket vi kan titta tillbaka på som vi kan skratta åt, som vi kan gråta för.

Du är min lillasyster och jag finns alltid här för dig <3

Johanna jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0