Nr 5

I helgen har det varit en bra helg,

Jag har varit och badat med älskling i fyrishov hela lördagen <3

Det var kul faktiskt, jag brukar försöka att inte bry mig om andra som tittar, jag är inte den som står med baddräkt och försöker tvätta mig i duschen.. esh av med skiten =) stolt för den jag är, (trots att magen längtar bort)

Jag älskar mitt liv och jag älskar egentligen mig själv också, jätte mycket faktiskt.

Jag älskar min personlighet min utstrålning och min kärlek till livet och min familj <3

Tänk vad underbart allt blir bara magen får försvinna.

Ibland kan jag tänka, hur skall mitt liv bli utan magen? Jag har juh alltid haft den?
tankarna kan skrämma mig i bland i tankar på om jag kommer att bli annorlunda efter operationen?

Jag vill juh vara samma Jenny, men frågan är om jag kommer att vara det?

Jag vill juh vara denna Jenny, fast utan magen och utan tankar på övervikt.

Klart att man blir rädd när man tänker om man kommer bli en smal bitter fitta, (ursäkta uttrycket)

Rund och Go? Smal och hård?

Tankarna är många och man kan bli alldeles knäpp när allting dyker upp samtidigt.

För inte vill världens bästa tjej byta personlighet? Neej taack!

Kanske blir det som man vill att det skall bli, om jag vill vara som jag är nu som person så kanske jag kan till och vara det trots att magen försvinner?

maby baby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0