12 April 2011 Inskrivning

Hej!!

Idag har jag varit på inskrivning =)

Härligt härligt.. jag träffade en del bra personal och en del som man aldrig någonsin ville ha och göra med!

Herregud vilket folk det finns.. jösses säger jag bara.. :/

Hur som helst: det positiva som jag fick veta var:

* Titthålsoperation!!! YIIIHAA!!

* Endast max 4 dagar på sjukhuset!! :D

* På min 4 dag äter jag mat innan jag går hem och slipper flyt perioden!!! :D HAHAHA!!

Det känns jätte bra!!

Nu hoppas jag bara att dem inte skjuter upp det här mera..

Men det verkar som om att jag får den kirurg som jag träffat förut.. DEt är skönt..

Sen var det lite små grejjer som jag inte tyckte skulle bli så roligt som att jag måste sova själv.. och det är en ren jävla pina faktiskt..

Men nu börjar det.....


DEN RIKTIGA NEDRÄKNINGEN!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0