laddar ner musik och laddar mig själv med positiva tankar!

Hej hopp alla mina kära vänner <3

Sitter och lyssnar på musik och väljer ut vad jag vill ha på mp3n på sjukhuset,

det måste vara någonting som gör mig ruskigt stark! det måste vara någonting som gör mig ledsen, någonting som får mig att se tillbaka på saker och händelser som jag tycker om <3

Om ni förstår, jag är ju en sån person som hittar mina känslor i musik, varje låt förknippar jag ihop med en händelse, jag älskar musik!

Så därför är det såååå himla viktigt för mig att jag får rätt musik på sjukhuset!

När man är svag och ledsen måste man ha låtarna som gör en ännu mer ledsen,. bara för att få nå botten totalt för att sedan ta stegen byta låt och klättra uppåt!

jag måste få vara ledsen om jag behöver det!!

Just nu är det så homla jobbigt med en tanke som återkommer och återkommer heeeela tiden!!

Det är söndagen den 1 maj som jag skall bli lämnad på sjukhuset ensam!!!

Min sambo eller mamma fick inte stanna hos mig och det gör mig så jävla besviken och ledsen!!

Jag kommer bryta ihop totalt men jag behöver hitta en låt och en hörna där jag kan finna mig själv på detta jävla sjukhus för att klara att vara där ensam..

Mamma kommer redan dagen efter på morgonen men katastrof vad ensamt det kommer att bli, jag som ville ha min linus där.. :(


Har ni några tips på låtar som får er att finna styrkan?

KRAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0