Lyckligare än någonsin :)

Hallo =)

Lättare och Lättare går det för varje dag!! Så jävla skönt faktiskt!! GULD! :D

Jag lever på känslan av att allt blir så mycket lättare för varje dag <3

I går fyllde morfar år och vi skulle åka dit, som vanligt visste jag inte vad jag skulle ha på mig,
så åkte ner till Lindex lämnde tillbaka en tröja jag köpte förra veckan..kännde mig som en tant rakt upp och ner!

Jätte fin var den men dock inte på mig, så kollade efter någonting annat..

Provade en tröja jag hade provat i september förra året som då inte satt någe bra men som var jätte fin i går:D

VILKEN KÄNSLA!!!

Helt underbart faktiskt dock köpte jag den inte för att jag vet att snart kommer jag att krympa ur den .. haha :D

Så jag köpte ingenting på Lindex för jag hittade ingenting och fick heller ingen motivation till att köpa någonting som jag snart inte kan ha ändå =)

Jag åkte hem och satte på mig en klänning som jag kunde ha för ca 2 år sen =) FIck på mig den och den satt skit snyggt!! ;D till och med lite slappt i tyget! *nöjd*


Jag beställde ny vår jacka för några veckor sen för jag inte kunde ha min gamla... men när den nya kom så var den alldeles för stor och jag skickade tillbaka den..
så jag hade ställt in mig på att i vår skulle det inte bli någon jacka eftersom det aldrig finns någon som passar..

Men vips!! Så kan jag redan ha min gamla jacka! Utan problem den börjar nästan bli lite stor .. hahah :D:D


Jag lever på glädjen som finns hela tiden runt mig..

Nu ska jag ut och promenera för det gör jag varje dag för att hålla i gång kroppen!! DEt behövs!!


Kraam =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0