Någonting att bita i på morgon kvisten! =)

God Morgon!! =)


I dag är jag ledig vilket jag inte gillar eftersom jag blir så himla rastlös och fundersam.. :/

Men ska försöka göra det bästa av dagen.. linus sover nu han har jobbat natt sen skall dem ha möte i dag på jobbet så han åker halv 1 i dag på dan och kommer hem i morhon bitti klockan halv 8..
Inte ens mänskligt att jobba så.. :(

Jag var och simmade i går,, och vad jag än gjorde om jag drog mig med armarna som sittups eller bentramp eller vad som helst så fick jag sån värk i kroppen.. det är väll kanske för att det går direkt på musklerna och inte på maten som inte finns där.. :/ haha ! :D

I går kväll och i natt så är det ända jag haft i huvudet är vitlöksbröd!!!
Jag till och med drömmde om det.. :/

Det är för att jag saknar någonting salt och någonting med någon smak i ..

Men men nu är det onsdag och snart är det torsdag och sen jobbar jag hela helgen på tisdag skall jag till sjukhuset och träffa narkos och kirurg mfl... sen är det bara 1 vecka kvar!!
GULD! <3

Man har juh inte den här ständiga hungern längre utan man är bara helt färdig i kroppen..


Här ska ni få någonting att bita i den här dagen!!
Jag har gått ner 13 kg sen i måndags förra veckan alltså 8 dagar!!!

DET NI!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad roligt, grattis:) Själv började jag med mitt flyt i måndags!

2011-04-09 @ 01:36:03
URL: http://tjoppaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0