PLANERING!

Sitter för fullt och planerar allting i minsta detalj..

Behöver lite tips om saker som är bra och mysigt att ha med sig på sjukhuset =)  Vad hade du med dig? eller vad skulle du ta med dig till ett öde sjukhus? :D

SEn planerar jag jobbet i minsta detalj.. försöker beställa och fixa för alla att allting ska gå så smärtfritt som möjligt.. får juh såååååå himla dåligt samvete!!

Men jag fixar och donar, mailar mäklare och stöttar min familj samtidigt som jag själv faller i hop och blir stöttad av familjen <3

Nu är det bara fredagen kvar och sen är det lördag VALBORG!! sen är det söndag.. dags för en sömnlös natt.. ja fy fan!! :D

Men snart är det över!! JA jävlar vad skönt det ska bli!! JAg är sååååå himla nöjd att det här snart är över!

Jag är världens bästa som kommer att klara det här!! :D


GE mig era bästa tips hur jag ska leva mina sista dagar <3

Kommentarer
Postat av: solvik

Hej!

Ta med bra TJOCK bok till Akis om det är där du skal operera dig.

Själv var jag ute i korridorerna och piggade upp stämningen för dom andra. Är en som kan få en sten att skratta.....:-

LYCKA till och hoppas du kommer på en vikop träff

SOLVIK

2011-04-30 @ 16:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0