snart slut på förvirringen av storlekar










Ibland har man 50/52 och i bland går det inte alls..

Som den här jackan kom först i 50/52 och var alldeles för liten beställde den då i 54/56 alltså ett snäpp större..

Men vipps så badar jag i den,.. Det här är alltså jackan som åker tillbaka.. :D

Jag kommer juh i min förra nu som tur är efter denna vecka..

Ikväll ska jag och linus sova hos min syster och passa deras små missar för dem skall inte sova hemma.. <3

Sen skall vi gå på bio och se hur många lingon finns det i världen..

Kommer bli tufft när det luktar popcorn och man inte får äta någonting.. men vad fan gör det?.. :D


Jag klarar det här för jag är bäst!!

Ska till mamma och väga mig nu berättar sen hur det gått =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0