Söndag 3/4

Kollar i almenackan i dag om 2 veckor är det 1 dag kvar tills det är dags!!

Häftigt Häftigt.. om 1 vecka ska jag till sjukhuset och träffa kirurgen och narkosläkare mfl.. =)

Vägde mig förra söndagen hos mamma och vägde mig i dag hos mamma och 6 dagar senare med modifast har jag gått ner 10 kg =)

Stolt faktiskt!! =)

Nu hoppas jag minst på 10 till innan operationen.. men vi får se =)

I dag beställde Mamma och Roger jag och Linus resa till Marmaris i Turkiet vi skall åka 1 juli 1 vecka!! fy så skönt det skall bli!! Linus har aldrig åkt utomlands och jag längtar efter att få gå på stranden utan att flåsa och kunna ha en kjol utan att få värmutslag på benen!! Underbart!! :D


Nu ska jag sova för ny arbetsvecka i morgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0