Varit tyst några dagar!! FAAAN!!

Jahapp.. inte skrivit sen i torsdags men jag ska nu berätta varför..


i torsdags när jag var på jobbet ringde det på mobilen, och jag svarade och det var en kvinna som presenterade sig och ringde från Akademiska Sjukhuset.

Jag blev alldeles hispig och jätte glad och så! :D Så Klart!!

Ändå till hon berättade att dem har fått massa akutpatienter och måste skjuta min operation 2 veckor framåt!!

FAAN! vad luften gick ur mig. det kändes som att hela världen rasade.. det kunde lik väl kunna gått åt helvete på en gång..

Fan vad ledsen jag blev, hon tröstade mig med att hon tyckte att jag skulle söka hjälp hos dietisten om jag var psykiskt ostabil..

Men jag menar vem hade inte blivit helt knäckt när man tagit ledigt och fixat allt inför den 19?

så det är bara fortsätta med modifast 2 veckor till och det är inte så roligt,

2 maj är nu nyaste datumet då.. så får vi väll se.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0