Sista dagen...

EFter 23 ½ år som rund, är det sista dagen i dag innan allt vänder..

Känns konstigt!! Det känns som om att man lämnar sin person någonannanstans.. TOMT!

Mot ett nytt bättre liv som alla säger så lämnar jag min trygghet!

Konstigt.. mycket tankar.. .


I morgon vänder det! Kan ni förstå? Nej för det gör inte jag.. jag har aldrig någonsin kunnat förstått att min vikt ska kunna vända och gå ner..

Sitter och lyssnar På Olle Hedbergs the Scientlist och det känns som om att jag ska dö..

Tänker på alla fina tider, det är som om att jag ska bli någon annan.. fast jag aldrig ska bli det..

Men det är så ofattbart..


Nu ska jag åka till Plantagen och njuta av mina blommor! <3

Jag skriver mera senare i dag..

Nu börjar livet, nu börjar bloggen på allvar !!


DEt är nu jag behöver er som bäst!!


Jag älskar er!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0