Vår sol och nya kläder men inget brev.. :/

Väntar och väntar.. tiden går men fortfarande inte fått min tid för op.. :/

Varje dag är en evig väntan! Men men snart kommer det och jag är opererad för evigt och kilona flyger sin väg för gott!! :D

Yeaah! =)


Solen värmer ute och jag har fått vårkänslor och har beställt massor med nya kläder..=)

Några kläder kom från ellos här om dagen men det mesta skickades tillbaka som vanligt.. :/

Idag kom kläder från Cellbes och jag skall behålla en klänning faktiskt som jag gillade skarpt resten skickas tillbaka =)

Håller på att ladda kameran så tänkte visa hur illa kläderna är sydda så fort dem är sydda lite större..
Folk förstår nog inte hur svårt det är med kläder!!

BLÄ! =)


Men snart kan jag gå till mamma och låna hennes kläder!! haha :D

Då skall jag sälja varenda plagg på tradera och bara njuta av mina små kläder! :D

tänk att bara få handla på mellandagsrean! =) det går inte om du har över storlek 46 för det finns inte!

Trist =)

Yeah Yeah 
 
idag på jobbet så lade jag 3 stycken lök säckar á 30 kg i en bananlåda och skulle bära in dem i kylen, då kom och tänka på när jag bar dem att jag kommer att tappa ca 6 lök påsar, och det är ruskigt mycket! Jag som knappt orkade bära dem 3 och jag skall bli av med det dubbla.. det är inte förrän man håller i kilona som man förstår hur mycket det är..

Det blir en dröm som går i uppfyllelse <3

Skall ta lite kort och lägga ut strax så får ni se hur det är att vara tjock med fel sydda kläder!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Bra skrivet Stumpan. Håller tummarna att du snart får besked. :-)

2011-03-24 @ 08:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0